למה חלק מהאנשים מצליחים מאוד בעסק בתחום השיווק הרב שכבתי או שיווק רשתי, בעוד הרבה אחרים נכשלים?
הרבה אנשים ניסו וינסו להצטרף לעסק בתחום השיווק הרשתי או השיווק הרב שכבתי. חלקם מצליחים מאוד, ומגיעים להכנסות גבוהות, בעוד שהרבה אחרים נכשלים. במאמר זה אנסה לסקור את הסיבות שלדעתי המצליחים מצליחים.
לדעתי, עסק בתחום שיווק רב שכבתי או שיווק רשתי, הינו עסק של שיווק, קידום, למידה והדרכה.
להיות בעלי עסק ביתי בתחום השיווק הרב שכבתי הוא כמו להיות בעל כל עסק אחר. אם את לא משווקת או מקדמת אותו, איך אנשים ידעו עליו, או על מה שאת מציעה לשוק? אם את לא מקדמת את העסק שלך איך אנשים ידעו עליו?
בעקרון יש מאות אלפי לקוחות פוטנציאלים, שותפים פוטנציאלים, מועמדים, או מתעניינים בתחום, ולכן את חייבת לעשות את מה שצריך כדי שהם יוכלו למצוא את העסק שלך.
הלמידה מאוד חשובה להצלחת העסק הביתי שלך. לא מספיק רק ללמוד על החברה, מוצריה, ודרכי העבודה ולהפסיק את הלימוד העצמי. זה לא עובד בצורה כזאת. התחום הזה הינו תחום מאוד דינאמי, ואת חייבת להמשיך ולהיות מעודכנת בתחום, במוצרים, בשיטות השונות, כדי שתהיי מצליחנית בתחום.
אם את, כמו רבים אחרים בתחום, שמעדיפה לא ליצור קשר עם חברים ומכרים כשאת מתחילה את העסק, את חייבת ללמוד ולחנך את עצמך את כל טכניקות השיווק, הפרסום והקידום השונות. לאחר מכן, את חייבת לאמן ולהדריך את אלה שגייסת לעבודה איתך בכל אותם דברים שאת בעצמך למדת, ולוודא שהם פועלים כמוך והולכים בדרכיך. באותו זמן, נסי לעזור להן להימנע מטעויות שאת עשית כבר בעבר.
את חייבת לגלות מה עובד ומה לא עובד, את צריכה ללמוד מה מכניס לך כסף, ומה עולה לך כסף. את צריכה למצוא את אמצעי הפרסום והשיווק שמתאימים לך, ונותנים את ההחזר הטוב ביותר עבור העלות. את גם חייבת ללמד את הקבוצה שלך לעשות את אותו הדבר.
הרבה אנשים פונים היום לאינטרנט כאמצעי שיווק ופרסום, אבל איפה מתחילים? איך את יכולה להשתמש באינטרנט כדי שבאמת זה ייצור לך הכנסה? איזה סוג של אתרי אינטרנט להשתמש? האם להשתמש בבלוגים, בצ'אטים, בפרסום דרך אמצעי פרסום? איך לחלק את תקציב הפרסום בצורה נכונה וטובה?
פרסום בעיתונים, לאיזה תגובות לצפות? כמה צריך להשקיע כדי לקבל תוצאות רצויות? איך לנסח את המודעות, כך שיהיו נכונות ואטרקטיביות.
כל זה הוא חלק מתהליך הלמידה שלך. ומה שאת לומדת מהניסיון שלך, את חייבת ללמד ולחנוך את הקבוצה שלך. למדי אותם מה שאת יודעת, ולמדי אותם ללכת בדרכיך, ולהשתמש במערכת שלך. שיווק רשתי או שיווק רב שכבתי הוא בעצם מערכת שלמה של שיטות הדרכה, שיווק, מכירה, וכו'. אם המערכת עובדת טוב עבורך, כוונני אותה ושפרי אותה ואז למדי אחרות איך להשתמש בה, עד שהן יימצאו את דרכן להצלחה, ויוכלו להדריך ולחנוך את האנשים שהם גייסו לעסק.
הצלחת העסק שלך תלוי ביכולתך ללמוד מה שצריך ללמוד, ליישם את זה, ולהדריך אחרים לעשות את אותו הדבר. ללא מערכת תומכת ועובדת שמכשירה את כל המצטרפים החדשים איך להצליח, לא תהיה הצלחה לא לך ולא לאנשים שלך.
הכתבה נכתבה בלשון נקבה אך מופנית לגברים ונשים כאחד.
הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com
הרבה אנשים ניסו וינסו להצטרף לעסק בתחום השיווק הרשתי או השיווק הרב שכבתי. חלקם מצליחים מאוד, ומגיעים להכנסות גבוהות, בעוד שהרבה אחרים נכשלים. במאמר זה אנסה לסקור את הסיבות שלדעתי המצליחים מצליחים.
לדעתי, עסק בתחום שיווק רב שכבתי או שיווק רשתי, הינו עסק של שיווק, קידום, למידה והדרכה.
להיות בעלי עסק ביתי בתחום השיווק הרב שכבתי הוא כמו להיות בעל כל עסק אחר. אם את לא משווקת או מקדמת אותו, איך אנשים ידעו עליו, או על מה שאת מציעה לשוק? אם את לא מקדמת את העסק שלך איך אנשים ידעו עליו?
בעקרון יש מאות אלפי לקוחות פוטנציאלים, שותפים פוטנציאלים, מועמדים, או מתעניינים בתחום, ולכן את חייבת לעשות את מה שצריך כדי שהם יוכלו למצוא את העסק שלך.
הלמידה מאוד חשובה להצלחת העסק הביתי שלך. לא מספיק רק ללמוד על החברה, מוצריה, ודרכי העבודה ולהפסיק את הלימוד העצמי. זה לא עובד בצורה כזאת. התחום הזה הינו תחום מאוד דינאמי, ואת חייבת להמשיך ולהיות מעודכנת בתחום, במוצרים, בשיטות השונות, כדי שתהיי מצליחנית בתחום.
אם את, כמו רבים אחרים בתחום, שמעדיפה לא ליצור קשר עם חברים ומכרים כשאת מתחילה את העסק, את חייבת ללמוד ולחנך את עצמך את כל טכניקות השיווק, הפרסום והקידום השונות. לאחר מכן, את חייבת לאמן ולהדריך את אלה שגייסת לעבודה איתך בכל אותם דברים שאת בעצמך למדת, ולוודא שהם פועלים כמוך והולכים בדרכיך. באותו זמן, נסי לעזור להן להימנע מטעויות שאת עשית כבר בעבר.
את חייבת לגלות מה עובד ומה לא עובד, את צריכה ללמוד מה מכניס לך כסף, ומה עולה לך כסף. את צריכה למצוא את אמצעי הפרסום והשיווק שמתאימים לך, ונותנים את ההחזר הטוב ביותר עבור העלות. את גם חייבת ללמד את הקבוצה שלך לעשות את אותו הדבר.
הרבה אנשים פונים היום לאינטרנט כאמצעי שיווק ופרסום, אבל איפה מתחילים? איך את יכולה להשתמש באינטרנט כדי שבאמת זה ייצור לך הכנסה? איזה סוג של אתרי אינטרנט להשתמש? האם להשתמש בבלוגים, בצ'אטים, בפרסום דרך אמצעי פרסום? איך לחלק את תקציב הפרסום בצורה נכונה וטובה?
פרסום בעיתונים, לאיזה תגובות לצפות? כמה צריך להשקיע כדי לקבל תוצאות רצויות? איך לנסח את המודעות, כך שיהיו נכונות ואטרקטיביות.
כל זה הוא חלק מתהליך הלמידה שלך. ומה שאת לומדת מהניסיון שלך, את חייבת ללמד ולחנוך את הקבוצה שלך. למדי אותם מה שאת יודעת, ולמדי אותם ללכת בדרכיך, ולהשתמש במערכת שלך. שיווק רשתי או שיווק רב שכבתי הוא בעצם מערכת שלמה של שיטות הדרכה, שיווק, מכירה, וכו'. אם המערכת עובדת טוב עבורך, כוונני אותה ושפרי אותה ואז למדי אחרות איך להשתמש בה, עד שהן יימצאו את דרכן להצלחה, ויוכלו להדריך ולחנוך את האנשים שהם גייסו לעסק.
הצלחת העסק שלך תלוי ביכולתך ללמוד מה שצריך ללמוד, ליישם את זה, ולהדריך אחרים לעשות את אותו הדבר. ללא מערכת תומכת ועובדת שמכשירה את כל המצטרפים החדשים איך להצליח, לא תהיה הצלחה לא לך ולא לאנשים שלך.
הכתבה נכתבה בלשון נקבה אך מופנית לגברים ונשים כאחד.
הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com
אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.
למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com